2/12/07

Escenes quotidianes

Els dos últims caps de setmana me'ls he passat a casa, estudiant. Tenia exàmens de xinès, i tenia més de 700 caràcters per memoritzar, més totes les regles gramaticals, la pronunciació, el so, etc, etc. I tot, només per ser més conscient del poc que sé. Bé, almenys els exàmens em van anar prou bé...i això que em vaig posar més nerviosa que a la selectivitat! Buff, em dec estar fent gran!

Doncs això, que pràcticament l'única activitat extraescolar que hem fet aquests últims caps de setmana ha estat anar a donar un volt pels parcs del voltant de casa, per escampar cabòries, ventilar els al·lergens (atxiiiiim!!) i conscienciar-nos que el fred està arribant a Beijing per quedar-s'hi una temporadeta...els llacs ja comencen a estar congelats i tot!

Això sí, hi ha activitats, que faci fred o faci calor, la ciutat es modernitzi a un ritme estrepitós o estiguin a punt de celebrar unes olimpíades, són quotidianes en aquesta ciutat...

Si a Vic fan mercat a la Plaça, a Beijing en fan al parc. I també hi vénen una mica de tot: bolets, moniatos, verdura, roba, gambes fresques, fruita, etc. etc.

Un cop feta la compra, al final del parc, pots aprofitar per tallar-te els cabells. Molt econòmic, amb 4 o 5 kuais (mig euro) et prenen el pèl...i mai tan ben dit! No us ho perdeu, que al costat del sector coiffure hi ha els dentistes!! Una cosa és deixar que et facin escales, al cap i a la fi, el cabell torna a créixer, però no sé si em deixaria empastar una càries al mig del carrer!

Això de les assecadores és molt modern, i no tothom s'ho pot permetre! La solució de tota la vida és estendre la roba. A falta d'espai (i de sissí), la roba s'estén a fora...

Jo ja us ho he dit que tant li feia que fes fred o calor...Sí, sí, aquest és un dels llacs on us deia que ja hi començava a haver plaques de gel. Diuen que va bé per la circulació!