11/1/09

Desembre / Gener

Aquestes festes han estat un dóna-me'n dóna-me'n de fer maletes...primer jo vaig anar a Menorca amb la Mar a veure la Marian, després, amb en Dani i una colla de Roda vam estar a Nàpols, i finalment, hem estat una setmaneta esquiant als Alps...no es pot dir que no haguem aprofitat el temps!!

1. Menorca: tinc les fotos penjades al facebook...la propera vegada que em connecti en penjo alguna aquí!!

2. Nàpols: per cap d'any! Un sopar boníssim (tot i el foie... ; )), una nit frikosa al Velvet, una ciutat en general caòtica i bruta però amb encant, i una visita a Pompeia que ens va impressionar. Llàstima de la pluja, però que carai, ens va deixar fer tot el que havíem de fer!!







3. Alps: Tot i la baixa d'en Mia (creuats??) vam disfrutar força...sobretot l'últim dia, sunny total!!





Ah, i el pic rodonet que es veu a l'última foto és el Gran Paradiso...el 4.000 que vam anar a fer al maig!! Que petits són els Alps, en el fons... ; )

1 comentari:

Jaume Tolosa ha dit...

Jejejeje, m´alegra que em fessis cas. Cap a pujar i baixar 42km d´escales per la muralla.

Sort!!!