27/10/07

Qüestió de mides

Una de les primeres aventures que va passar la Marta quan va arribar a la Xina ara fa cosa de 3 o 4 anys, ja ni me'n recordo, va ser fer el compliment de menjar-se un escorpit, cosa que segons ells et dóna força.

En el meu darrer viatge a Guangdong vaig descobrir que el que s'havia menjat la Marta era el fill de l'escorpit, com si diguessim s'havia menjat "cabrit" d'escorpit. Com podreu veure a la foto, el que va treure en Lei de la sopa, era un escorpit engreixat amb pinso!!! Valga'm Déu... aquest tio treballa a l'Hipra!!!

I jo? Doncs jo de moment en el tema artròpodes, no he passat de la gamba llagostinera....i que duri.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola companys!

He descobert el vostre blog per casualitat i la veritat és que he passat una bona estona amb les vostres anècdotes. Pensava que en Dani no seria capaç de superar el dia que el vaig conèixer (aquell pis d'estudiants...), però anava equivocat!
A partir d'ara serà de visita obligatòria!

Ànims i fins aviat!!

Eduard (hipreru)