10/2/09

Cames ajudeu-me!!!

No és que m'empaitin o que tingui pressa. Però com que aquest és el darrer any dels 3 que havíem de passar a la Xina és qüestió de fer la llista (com a The Bucket List) de totes aquelles coses que ens hi queden pendents per fer i que molt problablement un cop tornem a casa no en tindrem oportunitat. Entre altres a la llista de moment ja hi tenim:

-Tirar pertards pel l'any nou xinès (Prova superada).

-Anar a veure un espectacle al NCPA. Nou centre de les arts escèniques, situat al costat de Tiananmen (popularment conegut com l'ou ferrat).


-Visitar el Temple del Cel (jo encara no hi he estat mai!!!).

-Anar a Yunnan.

-Anar a Dunhuan.


-Anar al Japó (jo tampoc no hi he estat).

-Ensenyar a la Maula a dir "meu, meu" en mandarí i cantonès (complicaaaat).


-......segur que a mesura que vagin passant els mesos la llista s'anirà fent llarga i feines tindrem a donar-la per tancada.

-CORRER LA MARATÓ DE LA GRAN MURALLA!!!! I es aquí on dic: Cames ajudeu-me!!!!
http://www.great-wall-marathon.com/
De fet no són 42 Km corrent per dalt la paret, només hi ha un tros d'uns 3,5 o 4 Kms que es fa dues vegades en sentits oposats. La resta són una barreja de carreteres enquitranades i camins de carro i cabres. El més fotut són els milers d'esgraons que has de pujar i baixar en aquests 7-8 Kms, ideals per la meva condritis rotuliana crònica. Per si les mosques, i per si m'entrés la caca, he optat per la tàctica catalana de pagar ja la inscripció i així, per tal de no perdre els calés, la correrem encara que sigui amb les dents.

No cal dir que només he corregut 2 maratons, i van ser planes i fa 4 anys, així que estic lluny de saber on m'he fotut. Amb tot he començat a entrenar i dissabte ja vam anar una colla de llampats a córrer per muntanya, amb l'afegit que aquí a la Xina molts camins de muntanya tenen els esgraons fets. Avui encara em fan mal les cames!!!

A més a més aprofitant que vivim al 14è pis d'un bloc de 25, i treballem en un 7è d'un edifici de 20, aprofitarem per estirar una mica les cames i fins el 16 de maig mirarem de no agafar ascensors...