11/4/07

我在大学上课!

Això de tornar a classe és tota una experiència! I això de compaginar-ho amb la feina, tota una novetat! La veritat és que puc seguir bé les classes, i a vegades em plantejo demanar que em posin en un nivell més alt, però després de la classe d'avui, en la que la profa semblava que en comptes d'haver practicat taiqi s'hagués pres speed, m'han passat les ganes! A més, el tema caràcters no el porto massa bé, pel que ja m'està bé poder practicar, i la profa aquesta m'agrada molt, i també hi ha l'Emma, una noia de Barcelona amb qui anem juntes...Crec que em quedaré a veure què tal!
Això sí, cada dia és com una marató...surt de casa (normalment amb la sensació que vaig tard), córrer cap a la parada del bus, espera que arribi el 944 o el 386, baixa a BeiHang (2 parades), espera el 743, baixa a ChengFuXiKou (2 parades), arriba a l'edifici on tenim classe (el que està més lluny de tots), 2 hores amb una profa i 2 hores amb una altra, surt, córrer cap a la parada de bus, espera el 307 o el 630, baixa a ZhongGuanCun (4 parades) o a ZhiChunLi (4 parades), arriba a l'oficina, vés a dinar abans que tanquin la paradeta, posa't a treballar a la tarda, vés a agafar el primer que passi i vagi cap a casa, baixa a ZhiChunLu (3 parades), arriba a casa, estudia xinès...i buff...a sopar i bona nit!!!!
Després de 3 dies, estic contenta...A veure quan aguanto!!

1 comentari:

Dolors ha dit...

Marta, t'ha d'agradar molt i molt anar a classe.......
Serà per la profa?!?!?!!?