21/4/07

La Cuina Xinesa. Tercera Part















Premi per qui endevini què és el que estic a punt de cruspir.

A)gos
B)gat
C)serp
D)mono















Faves a la catalana, llàstima que no hi hagin posat la butifarra negra!!















Pebrots del Padrón. Aquí allò del mas pequenyu no val. Aquí el cabró és el que no és ben tou, que vol dir que no està ben cuit, i que vol dir que no ha perdut el picant. No ho havia passat mai tant malament. M'ho van dir quan ja m'havia menjat el més cru del plat!!!
Ara em pica la curiositat de saber si passa el mateix amb els gallecs.
















El meu pare sempre es queixa de que no hi ha prou lloc a taula i que no hi queben els plats. Res més fàcil que apilar-los. Com és que no hi haviem pensat mai?

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei, bones!!!

Osti tu.... estic plorant de tant riure... i també m'està agafant mel de panxa...

Bé, em tiro a la piscina amb el que estàs menjant, Dani, a la foto de dalt. És gat!!

Bé, ja direu si l'he endevinada... Ah, i continueu escrivint... És genial!!!

Petons,
Carlota

Marc ha dit...

jo dic serp i la Dolo mono!

dani i marta ha dit...

Pobre d'ell que mengés gat!!! I la Mauleta, pobreeeeeeta???? Me'l menjo jo a ell!!! En Marc té raó....sssssserp!!!!! Bdèeeeecus!! Sort que a mi no me n'han ofert mai!

Dolors ha dit...

Vols dir que si t'ofereixen una cosa de menjar l'has d'acceptar? Sigui el que sigui?

Doncs sort que en Dani és de bon menjar......